Potřebujete skutečně web?

od Michal Bobocký, dne 23.9.2016

70% uživatelů využívá Internet pro porovnání různých produktů a služeb 1. Faktem je, že většina uživatelů dnes automaticky předpokládá, že máte webovou stránku. Jestliže jste malá firma, na míru profesionálně navržené webové stránky za desetitisíce možná nejsou zrovna pro vás. Na trhu existuje spousta online služeb, které vám umožní vytvořit si webové stránky zdarma, případně za symbolický poplatek. Každopádně tady je sedm důvodů, proč se vyplatí mít web.

image

01Kvalitní web dodá vašemu byznysu důvěryhodnost

Ať už dnes spotřebitelé chtějí koupit varnou konvici, pytlík výběrové kávy nebo jenom zajít na masáž, je pravděpodobné, že si předtím udělají menší průzkum na Internetu. na internetu. Pokud o vás (vaší firmě, nabízených službách či produktech) nic nenajdou, zřejmě upřednostní konkurenci. Pokud už web máte, nezapomínejte se o něj starat.

02Web vám šetří peníze

Ano, počáteční náklady na web se liší (od nuly až po desetitisíce korun). Jakmile je však web hotov, nestojí vás téměř nic udržet jej při životě. Náklady na hosting se počítají v desítkách korun měsíčně. Srovnejte si to s náklady za tištěnou inzerci a zvažte velikost potencionálního trhu, který můžete oslovit. Webové stránky jsou skutečně nákladově efektivní způsob, jakým lze propagovat svůj byznys.

03Web vám pomůže udržet zákazníky informované

Zamyslete se nad svým webem jako nad katalogem nebo informační brožurou. Je podstatně lehčí a rychlejší aktualizovat informace o vašich produktech a službách na webu než v tištěných materiálech. Vaši zákazníci mohou mít okamžitý přehled o příchodu nových produktů, speciálních akcích nebo nových službách. Na rozdíl od tištěné reklamy, která se rychle stává neaktuální, váš web může poskytovat vždy čerstvé informace.

04Web pracuje, i když spíte, a šetří vám čas

Váš web je vašim stálým i potencionálním zákazníkům k dispozici 24 hodin denně. Poskytnout jim potřebné informace zabere čas, bez ohledu na to, jestli jim je podáte telefonicky, osobně nebo e-mailem. Na druhou stranu na svých stránkách můžete poskytnout obsáhlé informace o vašich produktech a službách. Jsou dostupné nonstop, a tím vám šetří čas – a jak je všeobecně známo, čas jsou peníze.

05Web poskytuje skvělou příležitost expandovat

Nezáleží na tom, jestli poskytujete služby, nebo prodáváte produkty. Váš web se může stát doplňkem, nebo rovnou alternativou kamenné prodejny/pobočky. Web vám otevírá dveře ke globálnějšímu trhu.

06Web vám umožňuje předvést se

Webové stránky jsou skvělým místem na to, abyste se předvedli. Ukažte na nich své portfolio či galerii nabízených produktů. Také můžete ukázat, že vám záleží na vašich zákaznících, a sdílet jejich spokojené reference. Máte šanci světu předvést, v čem je váš byznys jedinečný.

07Web vám pomáhá zlepšit zákaznickou podporu

Ať už prodáváte exotické květiny a chcete dát zákazníkům rady, jak se o ně správně starat, nebo pomáháte klientům s účetnictvím a chcete je upozornit na důležitou změnu v zákonu - použitím sekce FAQ či přidáním nového článku na váš web můžete pomoci ulehčit život mnoha vašim klientům. To je přidaná hodnota, která může rozhodnout mezi vámi a konkurencí.

1Consumer Barometer with Google: The Smart Shopper. Consumer Barometer [online]. USA: Google, 2016 [cit.2016-08-08].
Dostupné z: https://www.consumerbarometer.com/en/insights/?countryCode=CZ

nebo

Najdete nás také na: